h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Synen jag vaknade till imorse. Tog mig en,...

Publicerad 2011-09-10 11:11:12 i Allt-i-ett,

img_1369 (MMS)

Synen jag vaknade till imorse. Tog mig en, fem, ja troligen 15 sekunder innan jag kopplade var jag var. Hos mamma och pappa.

Gårdagen spenderades med att äta på resande fot. Frukost i London, lunch på planet till Stockholm, en sushimeny på stående fot i Årsta, där jag också hämta bilen som jag sen snaskade fredagsgott i hela vägen till Töcksfors. Att mitt gamla flickrum är rivet och jag blev förpassad att sova i allrummet med diverse kartonger och en apa i spjälsäng gjorde att förvirringen imorse inte behöver kopplas till galenskap.

P.S. Tussande ÄR snäll, även om hon ser lite galen ut. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt