h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Sitter i väntrummet hos tandläkaren. Inbil...

Publicerad 2011-09-12 10:03:16 i Allt-i-ett,

img_7933 (MMS)

Sitter i väntrummet hos tandläkaren. Inbillar mig att min 10-minutersborstning med dubbla omgångar tandkräm, rundan med tandtråd och minutrarna med fluormunskölj imorse kompenserar för alla missar jag gjort sedan sist jag var här. Ja, det kanske rent av lagade de där början till hål som jag haft i år och dar. Låt oss hoppas det.  Snart får jag veta. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt