h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Oroande på flera plan

Publicerad 2011-09-13 11:05:13 i Allt-i-ett,

Inatt var någon inne i min lägenhet. Oklart vem, men enligt kameraövervakningen från utsidan av huset var det en mörkklädd kille som klättrade upp längs fasaden, in på min balkong och snek in genom min öppna balkongdörr. På nionde våningen.

Jag var hemma. Sov. Men märkte inget. 

Det var först vid frukost som jag upptäckte att mitt hår var klippt. Visserligen bara topparna, men det hela var mycket fult gjort. Ojämnt och dant. Förstod inte hur det hade kunnat gå till. Men anade oråd. Kollade i min säng och mycket riktigt låg där en massa avklippta toppar.

Det var en riktigt läskig dröm.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-13 13:06:22

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-09-14 08:08:19

Vad är det du försöker säga Malin? Var det du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt