h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ni var ju inte mycket till hjälp. Inte hel...

Publicerad 2011-09-12 10:34:52 i Allt-i-ett,

img_4941 (MMS)

Ni var ju inte mycket till hjälp. Inte heller min morgonsession. DOM: Laga hål! Måste bara ringa in din tandläkare som egentligen är ledig idag.

Kan jag ana att det blir mer hårdhänt just på grund av det? Att kalla in en ledig tandläkare (bara för att jag har 40 mil hem och ogärna kommer tillbaka i veckan istället). Bör jag satsa på dubbel bedövning. Om 45 minuter är inte jag så kaxig. Inte heller de närmsta 45. Väntan är inte min starka sida. Önska mig lycka till nu då?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-12 12:07:08

Åååååh lycka till!!!

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-09-13 14:14:29

Tack! Kände faktiskt ingen smärta what so ever. Inte ens av bedövningssprutan. Din förtjänst? Däremot gjorde det sjukt ont när jag drog kortet vid betalning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt