h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Någon har varit vid mitt skrivbord under h...

Publicerad 2011-09-19 09:52:38 i Allt-i-ett,

img_9405 (MMS)

Någon har varit vid mitt skrivbord under helgen. Det var ganska lätt att se, då min kinderäggsdinosauries fågel inte balanserade på hans horn som den brukar, utan låg sönderslagen vid hans fötter. Jag hade förvisso sett det på tangentbordet som var flyttat ett par centimeter också; att någon härjat runt på mitt skrivbord. Respektlös kan jag tycka, även om det nu skulle vara städerskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt