h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Min första retweet - nöjd med den

Publicerad 2011-09-05 10:34:43 i Allt-i-ett,

Hasse Brontén levererade nog den bästa tweet som jag läst. Det är möjligen ingen bra måttstock, eftersom jag inte följt särskilt många, särskilt lång tid. Men ändå.

Och även om jag gjorde en RT (retweet) på min Twitter, så kände jag att den var värd att placeras här också. Särskilt eftersom trafiken här ökat en hel del sedan ett par dagar*. 




*på grund av (nej, jag kan inte med stolthet säga 'tack vare') folk googlat "kedjebrev facebook cm sek" och "39cm 7min".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt