h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

London bjuder ju inte på det bästa vädret,...

Publicerad 2011-09-08 12:03:28 i Allt-i-ett,

img_7943 (MMS)

London bjuder ju inte på det bästa vädret, men ändå helt okej utsikt från konferenslokalen. Jag har även bytt upp mig till ett fyrstjärnigt hotell i närheten. Fint det. Kanske kommer det en film på det också. Och shopping. Jag har shoppat. Inte mycket, men ändå bränt pengar. Kreditkortet gick varmt. Fina grejer. Inte att jag gjort av med pengar, men sakerna jag fick för dem. Aj lajk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt