h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Liljeholmen i detta nu. Tänkte skriva nåt ...

Publicerad 2011-09-19 20:06:14 i Allt-i-ett,

img_9810 (MMS)

Liljeholmen i detta nu. Tänkte skriva nåt om att jag är slutkörd och raglar hemåt från gymmet, men insåg hur ointressant töntigt det lät. Som en hej-jag-berättar-hela-min-dag-i-detalj-hur-tråkig-den-än-är-blogg. Och nu när jag ÄNDÅ berättar att jag varit på gymmet och är på väg hem genom att berätta att jag TÄNKT berätta det, ja, då är det väl just den typ av blogg jag bedriver i detta nu. Töntigt ointressant.

Den som lider mest av det troligen bara jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt