h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Källan till all kunskap #fb

Publicerad 2011-09-27 23:12:28 i Allt-i-ett,



Det är ju fantastiskt vilken kunskap ens vänner besitter.


P.S. Jag kom på att jag inte alls skulle kunna ligga död i hur många dagar som helst. För mina Wordfeud-vänner skulle ju börja undra om jag inte spelade när det var min tur. För vem resignar pga tidsåtgång när man leder med 154 poäng? Nej, just det. D.S.

P.S.2.
För er som vill ha en utmaning: Jag heter H-lena (även på Wordfeud). D.S.2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt