h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag tar revansch ikväll. För idag glömde j...

Publicerad 2011-09-03 22:02:00 i Allt-i-ett,

img_4672 (MMS)

Jag tar revansch ikväll. För idag glömde jag inte filmen på Ica. Har tagit fram DVDn från lådan, kopplat in den i TVn (ja, man måste ju det) och sitter redo med ett glas rött. Man lyxar ju till det när det är lördag och allt. Nu tänker jag inte främst på vinet, utan att jag faktiskt tog fram DVDn istället för att bara kolla filmen på laptopen. Eller det faktum att jag ens hyrt en film. Sist var nog våren 2010. Och då är jag rädd att jag inte ens överdriver. Antar att ni därför förstår det storslagna i denna kväll. Så, somnar jag nu - då blir jag... låt oss säga... ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt