h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Idag var jag på en väldans trevlig taktera...

Publicerad 2011-09-04 21:39:04 i Allt-i-ett,

img_7201 (MMS)

Idag var jag på en väldans trevlig takterass på Söder, tillhörande en lika trevlig lägenhet. Håller tummar och tår för att jag även kommer att kunna hänga här i framtiden. Och när jag inte är där, kan jag vinka  till vännerna hemifrån min balkong (man ser ju liksom mitt hus där borta i horisonten). Någon som har en sjukt bra kikare jag kan låna? Annars försvinner ju själva vitsen med vinkandet menar jag. Om man inte ser varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt