h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fredagseftermiddagen ägnar jag "nöjsamt" å...

Publicerad 2011-09-23 14:12:32 i Allt-i-ett,

img_5491 (MMS)

Fredagseftermiddagen ägnar jag "nöjsamt" åt att sortera och bokföra kvitton. Att klistra små lappar på större lappar finner jag oerhört "givande". Och om man råkar göra fel (tex blanda olika valutor på ett ark) gör mig "inget" alls. "Tvärtom", då får jag bara ha det "festligt" en längre tid. Så sammanfattningsvis kan man säga att jag ägnar mig åt en sjukt "rolig" sysselsättning helt enkelt. Hörde jag att ni var avundsjuka?

För er som vill ha en mer verklighetsförankrad bild av mitt sinne: byt ut alla ord inom citationstecken med dess motsatta betydelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt