h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

En tolkningsfråga

Publicerad 2011-10-05 20:53:13 i Allt-i-ett,

"Du ser ut att vara bra på fotboll" fick jag höra idag.

Tog det som en komplimang. Först. Tills jag tänkte efter hur jag själv ser en typisk fotbollstjej. Hon är väl inte speciellt snygg ändå? Sen är jag ju, i ärlighetens namn, kass på fotboll också.

Men sen fick jag höra att jag hade fina ögon. Glittrande ögon.

Så det får vi väl kalla en bra komplimangdag ändå.

Kommentarer

Postat av: B-A

Publicerad 2011-10-07 23:12:21

Du har ett fel i vad du skriver. Vilket får du leva i ovisshet kring. Haha. Muaha. Muahaha. MUAHAHAHAHAHAHA!

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-10-08 08:28:52

B-A, du vet att du kommer att behöva säga det va? Annars kommer jag att ignorera dig, med start idag.



Är det att man bara får komplimanger för ögonen när man inte har något annat vettigt att säga? Är det fejk?



Eller har du hittat nåt språkfel? Grammatik? Stavning???



TELL ME!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt