h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Facit på facebookstatusar, part 2

Publicerad 2011-10-26 21:05:25 i Allt-i-ett,

Fick ett mejl på Facebook som började "Får se om du gillar meddelandet..." och redan där fick jag onda aningar; nej, nej, nej. Dessa besannades när mejlet fortsatte "män får inte veta...blablabla...blablabla...uppmärksamma bröstcancer...blablabla...".

Denna vecka är det följande som gäller för alla "finurliga" tjejer på facebook: kärleks relationer (ja, det var särskrivet vilket gjorde det hela ÄN värre)

JAG HAR ETT LEJON SOM MASKOT - jag är singel
JAG HAR EN VARG I MITT RUM - jag har sällskap
JAG HAR EN HUND I MITT KYLSKÅP - jag är en kvinna med två relationer
JAG HAR EN KO I BADRUMMET - jag är gift och lycklig
JAG HAR EN KANIN I FRYSEN - jag är "den andra kvinnan"
JAG HAR EN SPINDEL I ÖGAT - jag hittar inte den rätte
JAG HAR TVÅ HUNGRIGA ANKOR - singel men går från parti till part
JAG HAR EN KOALA I UGNEN - jag önskar jag vore singel
JAG VILL HA EN ELEFANT I MITT SKÅP - jag skulle vilja gifta mig i år
JAG VILL HA EN MASCOT - jag är änka
JAG VILL HA EN RAKAD HUND - nyligen separerad
JAG GILLAR VITA KATTER - jag föredrar yngre män
ME GUSTAN GATOS NEGROS - jag föredrag lite äldre män

Det var mitt bidrag för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt