h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Paus mellan etapperna

Publicerad 2011-10-20 00:09:02 i Allt-i-ett,

Är återigen på svensk mark, om än inte så mycket mer än så. Inte heller för så länge. Gör ett pit stop, för refill av diverse nödvändigheter samt sömn, mellan huvudstäderna.

Bland annat fick jag fyllt på ytterligare med lite mer brorsonsgos. Dessutom hade mamma lagat kotletter med potatis och mumsig sås; vilket för övrigt skulle vara den rätt som jag skulle välja om jag bara fick äta EN ENDA rätt resten av livet (alltså varje dag - inget annat). Inbillar mig att kotletter och potatis skulle ta längst tid att bli less på. För inte skulle man kunna käka sushi, thai eller, god forbid, skräpmat vareviga dag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt