h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hela Sverige kan ju inte ha fel - det ÄR gott

Publicerad 2011-10-14 21:16:54 i Allt-i-ett,

Den vanligen fyratimmarsresan till Värmland blev något utdragen pga en olycka i Karlstad. Men jag underhöll mig med högsång och lyssnande av flertalet podcasts. Hade en och annan diskussion med mig själv också. Och ocharmigt nog desto fler mindre trevliga kommentarer till diverse medtrafikanter.

Slutligen kom jag fram till mitt mål och behövde inte vara rädd för större överraskningar. Det blev i vanlig ordning en traditionell svensk fredagskväll hos mor&far; tacos och vin framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt