h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Frånvarande

Publicerad 2011-10-12 00:22:43 i Allt-i-ett,

Om ni tycker att jag varit frånvarande den senaste tiden, kan det mycket väl vara sant. Svårt för mig att veta, eftersom jag precis upptäckte att tiden i min lilla värld verkar ha fastnat i en sekund. Bara sådär, lever jag samma sekund om och om och om igen.

För vad jag förstår, är inte klockan strax före elva längre. Och är det inte heller den 17:e? Hur långt tillbaka i tiden befinner jag mig egentligen? Vad har jag gått miste om? Uppdatera mig! VILKET ÅR ÄR DET??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt