h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Föräldrar är alltid föräldrar antar jag

Publicerad 2011-10-15 13:33:34 i Allt-i-ett,

Pappa undrade vilken runda jag skulle ta när jag hade dragit på mig joggingskorna. "Så att jag vet var jag ska leta" som han så fint uttryckte det. Fick också en uppmaning om att "vara försiktig på stora vägen".

Väl ute hälsade jag på alla jag mötte, eftersom de hälsade på mig. Lantlig kutym antar jag. Jag visste vem 80% var, kunde namnge en tredjedel och 10% kan jag väl påstå att jag "känner".

På "den stora vägen" sprang jag kanske i ett par km. På den sträckan mötte jag hela två bilar. Den ena var mamma och pappa(!). De vinkade glatt och hade inte gett sig ut för att leta efter mig (än), utan hade givetvis ett ärende. Jojo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt