h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Blev matt av läsningen...

Publicerad 2011-10-21 11:25:02 i Allt-i-ett,

Fick ett kort mejl på sju meningar. Samma mejl innehöll 23 utropstecken. Fyra smileys. Och en ynka punkt.

Låt mig poängtera; en av meningarna avslutades alltså med en punkt. Övriga sex meningar avslutades i snitt med 3,8 utropstecken.

Det gör ont i mig att det var en kollegas sätt att mejla en kund.



Om detta vore min kollegas blogg:


Fick ett kort mejl på sju meningar!!! :) Samma mejl innehöll 23 utropstecken!!!! Fyra smileys!!!! :) Och en ynka punkt.

Låt mig poängtera; en av meningarna avslutades alltså med en punkt!!! :) Övriga sex meningar avslutades i snitt med 3,8 utropstecken!!!!

Det gör ont i mig att det var en kollegas sätt att mejla en kund!!!!! :)

Fast å andra sidan, min kollega hade väl inte ens skrivit detta inlägg...

Kommentarer

Postat av: Ness

Publicerad 2011-10-21 15:20:25

Driver du?!!! Skriver hon så till en kund!?!?!?!?! omg :) seriöst!!!!!



jag menar det seriöst alltså.

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-10-21 17:12:06

I knoooow!!!!!! Galet!!! På riktigt.



Men det var faktiskt en han!!! :) Ändå bestört.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt