h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vadå röntgensyn? Vadå flyga?

Publicerad 2011-11-21 23:51:14 i Allt-i-ett,

Ni vet hur man ibland önskar att man hade Stålmannens superkrafter? Eller annan valfri hjältes egenskaper för den delen.

Jag tänker ALLTID på att jag hade velat vara Stålmannen när det är dags för att packa väskor. Hade velat ha hans superdupermegasnabbhet då. Swosch-swosch liksom. Klart! Inga konstigheter.

För det kan ju vara det mest tråkiga man kan göra. Packa. Näst efter tvätta kläder. Ja, den uppmärksamme kan ju lägga märke till att det onekligen verkar vara sysslor som har med kläder att göra, som jag ogillar mest i världen.

Men jag måste ju packa. Helst för tre timmar sedan, eftersom jag i detta nu borde sova. Lyon imorn. Och nej tyvärr, det rör sig inte om någon het dejt med Kim Källström. Det är en mässa. Jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt