h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ursäktar dröjsmålet, men här kommer det: B

Publicerad 2011-11-11 00:38:54 i Allt-i-ett,

Jag ogillar folk som säger A men inte B. Gör de det dessutom i statusraden på Facebook, vet man ju att de har bekräftelsebehov och bara är ute efter uppmärksamhet. Men det provocerar mig ändå.

Så ursäktar mig för om det verkade som att jag gjorde just samma sak i mitt förra inlägg.

Nedan ser ni vad det var som var bättre sysselsättning än träning ikväll. Häng med sötaste nyaste Märta.

Kommentarer

Postat av: Märta

Publicerad 2011-11-11 04:20:18

Jäklar vad söt jag e! Måste va från mamma ;)

Postat av: Märta

Publicerad 2011-11-11 04:20:45

Jäklar vad söt jag e! Måste va från mamma ;)

Postat av: Lise-Lotte

Publicerad 2011-11-11 08:52:21

Hon är så fin!! Ser så fram emot en alldeles egen bebis igen till våren, min tjej är ju STOR nu. Så nu vet ni det också - Juni får ett syskon i början av april. Jag gillar att säga A OCH B :D

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-11-11 09:54:43

Åh, L-L! Ett syskon till Juni, gud va skoj. Alltför länge sen vi setts nu (och hörts för den delen). Men stort grattis! Kram på hela familjen.

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-11-11 09:57:30

Och Märta har helt rätt. Hon är megasöt! Va från mamma? Meddelandet eller? Var meddelandet skrivet av mamma, var det det du menade? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt