h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Skulle 12 timmars sömn skada eller?

Publicerad 2011-11-20 09:28:54 i Allt-i-ett,

Har försökt att somna om i över en och en halv timma nu. Det går inte. Och det är fruktansvärt irriterande. Visst, jag har fått mina åtta timmars sömn, men jag är nog lite bakis känner jag. Har huvudvärk. Så det vore trevligt om man kunde sova bort det. Men nej. Går inte.

Ni undrar hur jag kan vara bakis? När jag sovit åtta timmar trots att jag vaknade 07:49?

Jo, det kan jag berätta. Man går till en bar redan strax efter fem på eftermiddagen i tron om att man bara ska dricka ett par glas vin. Men när tomma glas fylls på i en jämn ström, och för att sen få en hel flaska vin placerat på bordet med uppmaning om självbetjäning, då var det inget "bara ett par glas" längre; snarare "bara ett par FLASKOR". Har man dessutom endast två fyrakronorsvarmkorvar från Ikea i magen, är det inte så konstigt om man är lite, lite, liiite bakis. Okej?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt