h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Personligt meddelande: Malin

Publicerad 2011-11-04 11:17:47 i Allt-i-ett,

Kan tänka mig att du är sjukt poppis just nu. Att alla hör av sig. Alla vill träffas. Alla vill se. Alla vill nu, nu, NU. Helst samtidigt. Och jag är inget undantag. Jag är en av dom.

Men om du är här. Om du läser detta. Ja, framförallt om du TAR DIG TID att surfa hit. Då tror jag ändå att det är min tur. Att du väljer mig. Visst?

Vill ju titta, sniffa, peta, lukta, hålla nybakad bebis. 'kej?

Ge mig tid och plats - I'll be there. Puss.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-04 15:48:11

Haha, såklart jag går in här!



Märta längtar efter å träffa dig ska du veta! Men lite mer tålamod :) Vi har sagt att vi ska vänta med besök över helgen, ska göra alla tester som alla bäbbar gör på lör!



Men du vet att du har sida 1 i hennes bok så du måste ju typ vara nr 1 att träffa henne me! ;)



Puss!!

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-11-05 00:46:44

Malin:

Är som ett barn på julafton. Tar sig genom gröten, tittar troget på Kalle Anka, och genomlider det låååååånga trååååkiga julbordet. Men sen, sen blir det bra, för då kommer han - TOMTEN!



Så ja, jag kan hålla ut. Det KAN jag faktiskt. Gör ju att man ser fram emot det desto mer. :)



Puss och ta hand om er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt