h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Lördag och allt liksom

Publicerad 2011-11-12 22:03:42 i Allt-i-ett,

Eftersom jag kan behärska mig så himlans bra, har jag varken ätit choklad eller snacks sedan 30 oktober. Och ska inte heller göra det på minst 18 dagar. Just därför sitter jag i detta nu och trycker i mig den största fruktsalladen ever.

Om jag är sugen på choklad? Om jag skulle vilja byta ut hela skålen frukt mot en enda liten bit punschpralin? Åh-hå-hå nej. Icke sa nicke. Verkligen inte.

Inbillar jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt