h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Klockan är ju knappt över fem.

Publicerad 2011-11-27 05:19:36 i Allt-i-ett,

Taxichauffören som precis körde hem mig frågade efter mitt telefonnummer. Han tyckte att det var ofattbart att jag var singel.

Jag höll med.


Edit: Vad bilden från förr-förra inlägget gjorde här tidigare (innan jag raderade det) har jag ingen aning om. Låt oss skylla på tekniska öden, istället för alkoholen. Och FYI - jag gav givetvis inte taxichaffisen mitt nummer. Om nån nu skulle tro det.

Kommentarer

Postat av: B-A

Publicerad 2011-11-27 09:53:51

Jag håller också med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt