h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Delrapport: Hälsomånad

Publicerad 2011-11-14 22:46:52 i Allt-i-ett,

Nedan följer en summering av följande projekt och dess målpunkter för perioden 31 oktober - 13 november. Nästan halvvägs nu.

Promenera till och från kontoret
8 av 10 dagar (drygt 6 mil, totalt that is). En dag tog jag buss. Var trött. En dag var jag på resa. Och att gå till Östersund kändes lite overkill.

Träna fyra ggr/vecka
Har tränat hela fem gånger per vecka (exklusive promenaderna såklart). De tio gymtimmarna har varit blandade med såväl styrka som kondition. Stolt över kombon.

Inte äta något godis/sötsaker
Inget godis. Ingen choklad. Inget snacks. What. So. Ever. Däremot sjukt mycket te som substitut. Och en del frukt.

Minimera alkoholintag
Minimera och minimera. För allas trevnad och min egen överlevnad, har jag druckit några glas rödvin på fredagarna. Det ska jag erkänna. SÅ värt!


Och vågen säger att jag jag gått ner ett kilo. Lite futtigt kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt