h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dancing Bull

Publicerad 2011-11-19 21:13:55 i Allt-i-ett,

Eftersom jag vet att typ minst 10% av min läsarkrets gillar zinfandelvin, så kan jag härmed rekommendera ett vin som jag just blivit serverad här på Pelikan av världens mest serviceminded bartender (kan EVENTUELLT bero på att min polare känner killen i fråga).

Hursomhelst, kan berätta att jag har trevligt, njuter av vin. Och har tom snaskat chillinötter. Mmmm. Sen är jag SJUKT sugen på choklad, men jag ska hålla mig från det. Promise.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-19 22:50:32

Bra bild..... ;)

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-11-21 10:28:55

Man kan säga att den fångade min dåvarande sinnesstämning på ett ypperligt sätt - dimmig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt