h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vid första anblick kan detta bara tyckas v...

Publicerad 2011-05-01 17:07:52 i Allt-i-ett,

img_6542 (MMS)

Vid första anblick kan detta bara tyckas vara en bild på en bil. Och det är ju sant. En bil med körförbud dessutom. Men tittar ni lite närmre, kan ni se att bilden även innehåller en stor portion av godhet, tacksamhet och en sjukt lyckosam Helena.
 
Varför? Jo, ser ni skylten till vänster? På den står det att man får parkera där. Alltså EFTER skylten. Som ni ser är inte ens mitt framdäck förbi denna skylt. Titta sedan vad som sitter under vindrutetorkaren på bilen bakom - en parkeringsbot. HALLELUJA säger jag och står i stor tacksamhetsskuld till den ytterst vänliga parkeringsvakten som inte lappade mig. Man kan säga att jag tjänat tusen spänn idag. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt