h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Mindes precis nattens dröm

Publicerad 2011-05-05 14:42:50 i Allt-i-ett,

Kom hem till min lägenhet där det låg en död man i en spjälsäng(?!). La min träningsväska över honom och satte mig i soffan och kollade tv. När jag sen blev irriterad över att jag fortfarande såg hans armar och ben hänga över spjälsängkanten, kom jag på att jag ju kunde springa ut i sjukhuskorridoren (precis utanför min dörr faktiskt) och be nån ta bort honom. Undrade lite hur jag skulle förklara varför jag inte hade kommit ut fyra timmar tidigare, när jag faktiskt sett honom första gången, utan att bli misstänkt för mord. Kompenserade det med att storböla. Doktorn rusade in och när han fick syn på snubben sa han "Jaha, men den där ja. Han visste vi ju var död". End.

Tolkningar på det? Filmmaterial?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-06 09:02:23

Tolkning: Du är en sjuk människa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt