h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Landar i Stockholm, nöjd över att det var ...

Publicerad 2011-05-26 21:37:22 i Allt-i-ett,

img_8574 (MMS)

Landar i Stockholm, nöjd över att det var igår som Berlins flygplats var stängd på grund av askmolnet. Så läser jag istället på Aftonbladet om dödsviruset som huserar i Tyskland. En kollega ringer och berättar att hennes tyska polare har 17 kollegor som blivit smittade, varav en DÖTT. Källan verkar visst vara dåliga gurkor. Typiskt att jag precis börjat gilla den grönsaken och åt det dagligen under min Tysklandsvistelse. Dessutom tryckte jag en sallad precis innan hemfärd. Smart.
 
Vad ska man säga - gillar man att leva farligt så gör man. Hej blodig diarré och njursvikt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt