h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag syndade på fredagsfikat på jobbet. Men...

Publicerad 2011-05-13 16:33:06 i Allt-i-ett,

img_9220 (MMS)

Jag syndade på fredagsfikat på jobbet. Men samtidigt känner jag att det är viktigare att inte vara oartig genom att tacka nej till en rykande färsk kardemummabulle, än att hålla fast vid ett mål om att inte snaska på godsaker under några veckor (12 dagar räcker väl?). Tackade ju inte direkt ja för att jag var sugen liksom. Ren och skär artighet helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt