h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Here we go again

Publicerad 2011-05-06 09:51:15 i Allt-i-ett,

Och inatt svalde jag hårda orangefärgade plastbitar som var i pennstorlek. Säkert ett tjugotal. Varför? De passade inte in där de låg, vilket störde mig. När jag svalt alla kunde jag se hur magen fick konstiga utåtbukningar och jag kunde röra runt på de där pinnarna. Lät gjorde dom också. Då frågade nån mig hur magen skulle kunna smälta ner allt det där. Insåg själv att det skulle bli omöjligt. Fick lite dödsångest när jag insåg att magen antagligen skulle spricka. Samtidigt idiotförklarade jag mig över att jag inte bara kastat plastpinnarna istället för att käka upp dom. Då skulle de ju också ha blivit borta. Men så mycket enklare liksom.

Har jag problem med saker som irriterar mitt synfält eller vad?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-06 13:05:42

Två drömmar som båda kan handla om barn.

Spjälsäng

Sak i magen som rör sig



Något du vill berätta?

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-05-06 13:52:05

Nu tror jag dock att det kan vara dina graviditetshormoner som övertolkar lite. Själv var jag inne på att jag kanske borde städa lägenheten. Lägga saker på sin plats. Ta bort sånt som inte hör hemma. Och stoppa tillbaka liken i garderoben.

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-08 20:44:31

Haha... Okejra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt