h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

GBG: T-19 days. Ja, det är ju inte alls lä...

Publicerad 2011-05-02 22:54:44 i Allt-i-ett,

img_8394 (MMS)

GBG: T-19 days. Ja, det är ju inte alls länge till. Riktigt snart faktiskt. Så då tänkte jag att det vore ett ypperligt tillfälle att fram tills dess inte äta någon som helst choklad, vilket är min tyngsta last. Boosta träningen lite. Men då kan jag ju egentligen inte äta något snacks överhuvudtaget. Så då bestämde jag mig. Ingen choklad - eller snacks förrän EFTER göteborgsvarvet. Helt idiotiskt egentligen. För plötsligt känns 19 dagar som en LÅNG tid.

Ett tag fnulade jag även på att utesluta alkohol den här perioden, men där gick ta mig tusan gränsen. Inte ett enda glas rött liksom? Nej, det går ju inte. Jag har därför gett mig själv två dagars dispens. Två dagar jag får njuta av lite (ja, men allt är ju relativt) vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt