h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Så är det måndag också

Publicerad 2011-05-09 09:35:49 i Allt-i-ett,

Det har flyttat in en författare i kontorslandskapet jag sitter i. Ska inte gå in på hur jag romantiserar kring författaryrket och min önskan om att ha fantasi för att själv kunna ge det en chans nångång. Hursomhelst, hon sitter iallafall rygg-i-rygg med mig. Har bara ett litet problem med det. Jag har, på riktigt, aldrig någonsin varit med om någon som knäpper så hårt på tangenterna när det skrivs, som med henne.

Lite typiskt att hon ska vara författare ändå. De tenderar ju att skriva en del menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt