h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

$ 32 750 000

Publicerad 2011-05-09 08:07:55 i Allt-i-ett,

Kom till jobbet och ett av mejlen jag fått i helgen är från Koh Beng Seng (festligt namn). Han jobbar på bank i Kina och kände en affärsman som var god för "Sixty Five Million Five Hundered Thousand United State Dollars". Olyckligt nog hade denna affärsman gått och dött i ett bombattentat i Irak och eftersom han inte hade nån släkt what so ever, kunde Koh Beng Seng (jättefestligt namn faktiskt) ta dessa pengar utan någons notis.

Och till det bästa av allt - Koh Beng Seng (alltså - älska NAMNET!) är villig att dela 50/50 med MIG, om jag var intresserad. OM jag är?!

Är det inte fantastiskt så säg!

//rich_girl_83

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2011-05-09 09:40:02

Fan det var inte illa! Först en trädgård sen en förmögenhet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt