h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

15 days to go

Publicerad 2011-05-06 16:29:10 i Allt-i-ett,

Det har gått fem dagar utan godis, snacks och fika. Inte den minsta chokladbit har jag gottat mig med. Är ganska stolt faktiskt. Äh. Vem försöker jag lura? Ganska? Jag menar såklart SJUKT stolt.

Och idag är det fredag. Snart tar jag helg. Känner att det är NU som prövningen börjar på riktigt. I veckan har jag liksom bara undvikit chokladen som ligger i jobbets frukt(!?)skål, skippat kakorna efter lunchen och sett till att inte ha nåt godis hemma. Det har fungerat finfint. Knappt varit sugen. Okej, det har inte varit en lek - men heller inget helvete.

Men nu. Fredag liksom. Jag är ju programmerad för att snaska choklad och dricka rödvin då.

Hur fixar jag detta? Omkodning av reptilhjärnan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt