h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Och jag har en i plånkan?

Publicerad 2011-03-23 12:07:40 i Allt-i-ett,



Denna artikel fick mig osökt att tänka på trisslotten som ligger i min plånbok. Den har inte bara legat där i EN månad, utan minst tre. När jag var i Tyskland i februari hamnade den på villovägar i en taxi, men kom åter till rätta. Kanske är på tiden att jag skrapar den nu. I teorin kan det ju vara 25 000 kronor i 25 år. En miljon skulle visserligen sitta fint det också.

Frågan är om jag skulle sälja in detta till Aftonbladet redan nu, så kan vi köra liveskrap á la Nyhetsmorgon. Fatta succén om det är en storvint. Förstå realismen om det är en helt vanlig nit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt