h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nybäddat

Publicerad 2011-03-09 23:11:00 i Allt-i-ett,



Ni kanske inte ser det, men jag har bäddat på lakan här. Förstår att det kan se ut som en slät bäddmadrass bara, men ser ni - det är det inte. Förstå då hur tight det är bäddat. Inte en rynka! Lite stolt över mig själv faktiskt. Känns lite [läs: mycket] militäriskt. Ett mynt skulle lätt studsa flera gånger på min lakanbäddning.

Det är nästan så att jag inte kommer att vilja lägga mig ikväll. Vill ju inte förstöra det fina jag har åstadkommit. Kanske får bli att sova på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt