h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ny countdown, VÄRME: T-7 days

Publicerad 2011-03-29 14:42:46 i Allt-i-ett,

När snön faller idag så stör jag mig inte lika mycket som igår. Kanske just för att det inte är måndag längre. Kanske för att det bara är 18 dagar tills jag åker till Miami. Kanske för att snön likväl kan tas som regn eftersom det blir vatten av det hela så fort det nuddar marken.

Men kanske också för att det spås bli 22 grader och sol på den italienska rivieran nästa vecka. Detta skulle givetvis inte glädja mig i vanliga fall, snarare tvärtom. Men nu är det ju så att jag faktiskt SKA dit nästa vecka. Man får ju inte vara dum när det kommer till planering av kundmöten heller.

22 grader varmt. Sol. Italien.

Mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt