h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Natti

Publicerad 2011-03-17 22:33:00 i Allt-i-ett,

Tycker att det är lite märkligt att så fort man besöker mor och far, så känns det plötsligt väldigt sent att lägga sig halv elva. Den tid som jag vanligtvis är extremt nöjd över om jag ens kommer i säng till hemma. Men nu är jag dödens trött.

Ikväll började jag seriöst att gäspa innan nio. Jag var redan då sjukt trött. Så att jag hållit ut till nu är ju faktiskt riktigt bra gjort. Som när jag sitter uppe till ett om natten hemma typ. Till trots för att jag är trött och inte har något vettigt för mig. Alls.

I teorin förstår jag att det låter sjukt menlöst, men på nåt märkligt sätt känns det i praktiken helt okej. Nästintill bra*.



*Just då. Inte på morgonen därpå. Ungefär som när man dricker way to mycket alkohol. Känns i stunden bra, men man får sota för det efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt