h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag fick erbjudande om gratisöl efter jobb...

Publicerad 2011-03-31 18:29:22 i Allt-i-ett,

img_0220 (MMS)

Jag fick erbjudande om gratisöl efter jobbet idag. Typ hur många jag ville. On the house så att säga. Och vad svarar jag på det. Jo, att jag 'tyvärr har andra planer'. Nu såhär 5 min innan träningspasset inser jag att jag kanske är lite störd trots allt. 'Andra planer', as in träning(!?). Mot gratisöl hela kvällen. Vad är det som händer med mig? Hjälp!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-01 12:20:06

Vill inte veta av dessa fasoner i USA....

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-04-01 15:54:17

Närå, då förlägger jag träningen till mornarna. No worries. Hepp-hepp-hepp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt