h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jo, men säger ni det så

Publicerad 2011-03-18 12:39:03 i Allt-i-ett,

Vill tacka för alla fina ord som skrivits om mig den senaste tiden. Bland annat skrivs det att:

Jag tydligen är intressant på alla sätt och vis, har stort själsdjup och intellektuell spänst (källa). Dessutom att jag är ödmjuk och har en humor som majoriteten i Sverige inte når upp till. Utöver detta, att jag varken är missunnsam, dryg, elak eller skrytsam. Det sägs att jag helt enkelt är liiite bättre än övriga svenskar (källa).

Trevlig fredagsläsning kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt