h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

I Norge äter man mackor till lunch. Det är...

Publicerad 2011-03-16 13:11:22 i Allt-i-ett,

img_5518 (MMS)

I Norge äter man mackor till lunch. Det är nog den största kulturella skillnaden jag kan komma på jämfört med Sverige (eller typ övriga världen). Men då gäller det att man inte låser fast sig vid ost och skinka. Man kan ju variera liksom. Men är man en sån som inte äter kolhydrater eller har glutenallergi - då blir det kämpigt.


Förresten, gillar ni min temporära matbloggsvinkel? Den är främst slumpmässig, men man vet aldrig. Spårar jag in på något, kan jag vid tillfällen hålla mig kvar. Länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt