h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dagens självömkande: Efter alltför mycket ...

Publicerad 2011-03-03 20:55:36 i Allt-i-ett,

img_1744 (MMS)

Dagens självömkande: Efter alltför mycket onyttigheter i kombination med alltför lite [läs: ingen] motion hela veckan, försökte jag ikväll att ta igen alltihop. Tog ut mig totalt, vilket i sig inte behöver säga så mycket, men fasen vad jag kämpade. Gav inte ens upp i fällknivsmagövningen som annars är min värsta.  
  
Helt utslagen i soffan nu. Önskar att jag redan duschat. Att jag redan ätit. Att jag redan hämtat tv-dosan som ligger där framme och hånar mig. "Upp ur soffan din lata jäkel" säger den. Orka! Men är så illa tvungen.
  
Och er kväll har varit bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt