h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Att ta sig 43 mil västerut i movieboxen id...

Publicerad 2011-03-13 23:28:28 i Allt-i-ett,

img_1959 (MMS)

Att ta sig 43 mil västerut i movieboxen idag var en bedrift i sig. Ett kraftprov skulle man kunna säga. Kämpigt. Men det var det värt på så många sätt. Vill ju verkligen inte ha gårdagens superba middagsbjudning ogjord. Den var väldans trevlig. Men trots tröttheten samt att soffan lockade så bra mycket mer än bilresan till Värmland, tog jag mig slutligen iväg. Och väl framme fick jag ett varmt välkomnande av den här krabaten. Den osköna resan blev plötsligt helvärd!

Men Zacharias - ska vi hoppa över spyan längs hela min arm nästa gång? Ja? Ja!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-14 08:14:01

Vilken sötis :) Helt klart en värd resa förstår jag. Längtar SÅ tills jag får krama min lille krabat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt