h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tror på Storm jag.

Publicerad 2011-06-21 10:08:19 i Allt-i-ett,

Jag kollar vädret för midsommarhelgen mest hela tiden. Många menar att Facebook är en tidstjuv på arbetsplatser, men jag vill nog påstå att vädersidorna är minst lika illa. Iallafall för mig. Och iallafall nu.

Det är alltså under den stundande långhelgen med massa fantastiskt sällskap som jag önskar mig finfint väder. Kan det vara för mycket begärt? Jag vet ju att det blir hur bra som helst i vilket fall, eftersom vi ju har garderat allt för såväl inomhus som utomhus.

Likväl - så härligt med fint väder. I nuläget ser det ut såhär för stugan på östgötaslätten enligt de olika vädersajterna. Och för den viktigaste dagen - midsommarafton - ser det ju ganska lovande ut trots allt.

Pent.no




Yr.no



Klart.se




SMHI.se




Storm.no

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt