h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Peace out!

Publicerad 2011-06-17 13:02:00 i Musik/Video,

För er som kanske trodde att jag skojade häromdagen:



Om mina medverkade sekunder i denna Greenpeacefilm dras från mitt 15-minutes-of-fame-konto, kan jag tycka att det är lite waste alltså. Inte för att jag förväntar mig primetime-tid på nån stor kanal - men att stå och sortera namnlappar kan jag tycka är lite väl trist framställning av mig. Jag är ju egentligen lite roligare än så. Hoppas vi.

Annars tycker jag väl att det är lite kul att de ansåg att vår oberoende nyhetsbyrå lyckats samla "energieliten" i Finland under en dag. Men möjligen lite distraherande att ha två båtar som förföljde oss i fyra (4!) timmar under kvällen.

För den intresserade kan man alltså se mig typ tio sekunder in i filmen. Egentligen inget att se. Mest sevärt kan jag väl tycka är när min kollega gör peacetecken till båtarna (3:39). Roligare än så blev det inte.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-17 15:35:03

Ja gillart, ja har en känd vän nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt