h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Har precis satt mig på planet som ska ta m...

Publicerad 2011-06-28 14:55:50 i Allt-i-ett,

img_3498 (MMS)

Har precis satt mig på planet som ska ta mig till Amsterdam. Bredvid mig sitter ett medelålders par och jag kan för allt i världen inte förstå vad de säger. Trodde först att de var var östeuropeer, men alltså de ÄR svenskar. Jag snappade upp ett par enstaka ord ändå, mitt i allt mummel. Är detta ett tecken på att jag bott i Stockholm? Att jag inte förstår övriga svenskar? Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt