h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Bilduppdatering.

Publicerad 2011-06-15 00:18:12 i Resa,

I helgen var jag ju på Norges södra kust för sommarkickoff med jobbet. Hade en underbart fantastisk helg om ni inte fått med er det. Tänkte delge lite fler bilder från båtturen i brist på annan uppdatering. Men för att ni ska hänga med i svängarna som kommer kan jag också uppdatera er med att jag numera lämnat hotellrummet i Oslo (med det lilla badkaret), till förmån för ett bra mycket större hotellrum (med dubbelt så stort badkar - minst) i Helsingfors. Kanske kommer en video på det.

Men nu: Bilder. Se. Njut. Bli avis.



En äkta norsk gammal skeppargubbe.




Inbillade mig att detta var den mest "typiska" segelbilden jag kunde ta.




Vi fick varsågoda att hjälpa till att packa ihop seglen också. Jag hjälpte faktiskt till med det andra (så att ni inte tror att jag är värsta landkrabban som bara stod brevid och drack vin).




Skepparens barnbarn var allt annat än höjdrädd. En sprattlig och uppmärksamkrävande krabat. Minst sagt. Men därmed också underhållande. Och ja - han klättrade till toppen. Och halade sig ner i ett rep. Typ femtioelva tusen gånger.




Bara ett ord: Vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt