h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Badkaret på hotellet är precis lika litet ...

Publicerad 2011-06-13 23:29:46 i Allt-i-ett,

img_3178 (MMS)

Badkaret på hotellet är precis lika litet som det ser ut. Hade lätt kunnat misstas för något annat. Men då jag redan använt en toalett och tvättat händerna i ett handfat, kunde jag med hjälp av uteslutningsmetoden konstatera att det ändå troligen måste röra sig om ett badkar.
 
Väl i karet slog det mig att det kanske var en king size bidé. Kände mig direkt som en förväxt bebis.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-14 10:29:59

Det är inte sant, hon bloggar, hon lever!!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt